جانشین فرمانده سپاه الغدیراستان یزد در جمع بسیجیان اردکان ؛
سرهنگ پاسدار پورشمسی با یادآوری حجم بالای دشمنی و فتنه‌انگیزی‌های علیه نظام انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها خاطرنشان کرد: بعد از ناکامی دشمنان در عرصه جنگ سخت، دشمنان به‌طورجدی به جنگ نرم ورود کردند.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۸۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، رضا پورشمسی در نشستی صمیمانه در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج اردکان با یادآوری حجم بالای دشمنی و فتنه‌انگیزی‌های علیه نظام انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها خاطرنشان کرد: بعد از ناکامی دشمنان در عرصه جنگ سخت، دشمنان به‌طورجدی به جنگ نرم ورود کردند.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر با تأکید بر اینکه این موضوع همواره موردتوجه مقام معظم رهبری قرار دارد و ایشان با عناوینی همچون شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و... نسبت به اقدامات دشمنان هشدار دادند، افزود: این هشدار‌ها آن‌طور که بایدوشاید موردتوجه قرار نگرفت.

وی بابیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در سال ۸۲ نیز نسبت به تلاش دشمنان برای نفوذ در ارکان نظام هشدار دادند و تأکید کردند دشمنان درصدد نفوذ در نظام وارکان نظام است.

پورشمسی با اشاره به هجمه همه‌جانبه دشمنان علیه انقلاب و کشور، اظهار داشت: امروز نزدیک به ۳۰۰ اندیشکده یهودی در خصوص شیعه شناسی و ایران‌شناسی در حال فعالیت هستند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر بابیان برخی معضلات فرهنگی موجود و اقدامات دشمن در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و نظام، تصریح کرد: دراین میان،پاسداران به‌عنوان قشر پیشرو و تأثیرگذار جامعه، وظیفه سنگین و مسئولیتی مهم در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب و خنثی کردن دشمنی‌های استکبار و تبدیل آن‌ها به فرصت بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه برای حل معضلات و مشکلات گوناگون امروز کشور در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید مدل انقلابی ارائه کرد، بیان داشت: همچون سال‌های پرافتخار هشت سال دفاع مقدس تحقق اهداف و حل معضلات در گرو اجرای شیوه‌ها و مدل‌های انقلابی و فعالیت با عزم و روحیه جهادی است.

ارسال نظرات