همزمان با فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم جمعی از کارکنان سپاه سامان با کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کردند .
کد خبر: ۹۰۱۴۲۸۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری :در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سامان گفت : آموزش و پرورش با محوریت معلمان و آموزگاران محوری ترین نقش را در سلامت فکری و اجتماعی یک جامعه و ساختن یک محیط اجتماعی متعالی دارد.

حجت الاسلام عباس رضی با اشاره به خدمات آموزش و پرورش در شرایط مختلف ادامه داد: یکی از حضورهای خوب معلمان و آموزش و پرورش و خدمات آنها در مناطق محروم بوده که قابل تقدیر و تحسین است.

وی در ادامه به  فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در باره استادشهید مرتضی مطهری اشاره کردو گفت : شهید مطهری آموزگاری واقعی در گفتار، رفتار و سبک زندگی است واینکه روزمعلم را در سالگرد شهادت شهید مطهری قرار دادند، یک معنای نمادین و پرمغز و پرمضمونی دارد.

 حجت الاسلام رضی افزود: حقاً و انصافاً آیت الله شهید مطهری یک انسان بزرگ و برجسته بود، ایشان با تلاش مخلصانه، مؤمنانه و عالمانه همراه  با  بصیرت کامل در میدان علم، معرفت و فرهنگ بود.

وی در پایان خاطر نشان کردند : ما باید راه این استاد شهید که نماد هویت اسلامی ایرانی است را الگوی خود قرار دهیم و امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم یاد استاد بزرگ و افکار و اندیشه های ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام و منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) برداریم.

==

ارسال نظرات