مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:

رها کردن اقتصاد کشور و بازار ارز در شأن نظام نیست

صادق پور گفت: دولت بازار ارز و طلا و به نوعی اوضاع اقتصادی کشور را رها کند تا به هر سمتی کشیده شود در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۹۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

صادق پور، مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اوضاع آشفته اقتصادی کشور، بی تدبیری ارزی دولت، فساد و حیف و میل بیت المال و رها کردن بازار ارز و طلا گفت: با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور و بی تدبیری مسئولین اما مردم سعی خود را خواهند کرد و هر کس به اندازه خود پای کار ایستاده است.

وی افزود: متأسفانه بی تدبیری هایی که از سوی برخی مسئولین و دولت مردان در کنترل اوضاع اقتصادی کشور شاهد آن هستیم؛ لطمات جبران ناپذیری خواهد زد مخصوصا نابسامانی و تغییرات ناگهانی بازار ارز که امروز شاهد آن هستیم موجب شده تا کمر تولید؛ تولیدکننده و صنعتگر شکسته است.

صادق پور تصریح کرد: وقتی قیمت ارز نزدیک به دو برابر افزایش پیدا می کند موجب می شود تا انگیزه ای برای تولیدکننده، صادرکننده و یا واردکننده وجود نداشته باشد. لذا با این وجود مشکلاتی برای تولید کشور به وجود آمده که در وهله اول غیر قابل حل است. به نظر من باید نهادهای نظارتی و به خصوص نهادهای مردمی مانند بسیج مستضعفین می توانند به عنوان یک مطالبه اساسی در حوزه اقتصادی از دولت درخواست کنند تا تدبیری در این موضوع بگیرد.

 رها کردن اقتصاد کشور و بازار ارز در شأن نظام نیست

وی خاطرنشان کرد: اینکه دولت بازار ارز و طلا و به نوعی اوضاع اقتصادی کشور را رها کند تا به هر سمتی کشیده شود در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.به هرحال یکی از وظایف بسیج مطالبه گری است و از این ظرفیت می تواند برای ایجاد تحرک در بین دولت مردان مفید باشد تا اوضاع اقتصادی کشور بهبود یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار