مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:

بسیج مهندسین کارگروه های حمایت از کالای ایرانی تشکیل می دهد

صادق پور گفت: بسیج مهندسین در راستای شعار سال کارگروه حمایت از کالای ایرانی و داخلی را تشکیل داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۹۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶

صادق پور، مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به صادق پور، مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ظرفیت های بسیج مهندسین برای تحقق شعار سال مبنی حمایت از کالا و تولید ایرانی؛ گفت: بسیج مهندسین در راستای شعار سال کارگروه حمایت از کالای ایرانی و داخلی را تشکیل داد. بر همین اساس این کارگروه با سرپرستی بسیج مهندسین استان و حضور اقشار مختلف بسیج از جمله دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگیان، اصناف، کارگری، کارمندی و سایر اقشاری که در موضوع حمایت از کالای ایرانی نق دارند؛ فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: این کارگروه به فرماندهی سپاه استان انجام وظیفه خواهد کرد و امید است تا طی روزهای آینده شاهد ارائه راهکارهای عملی برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی باشیم.گفتنی است این راهکارهای تنها به سطح مجموعه بسیج مهندسین محدود نشده و در سطح سپاه استان و کل استان آذربایجان شرقی قابل اجرا است.

بسیج مهندسین کارگروه های حمایت از کالای ایرانی تشکیل می دهد

صادق پور عنوان کرد: در حوزه کیفی سازی محصولات داخل در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی باید گفت چون کارگروه هایی که بسیج مهندسین برای این منظور راه اندازی کرده است بیشتر بر روی موضوع فرهنگ سازی تمرکز دارد کمتر به بحث کیفی سازی محصولات پرداخته است.
وی خاطرنشان کرد: البته در مورد کیفی سازی محصولات داخلی و ایرانی باید گفت که بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی برنامه ویژه و عمده ای در نظر دارد تا واحدهای صنعتی را در بخش کیفی سازی محصولات یاری کند.

ارسال نظرات