مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:
صادق پور گفت: یکی از مهم ترین بحث هایی که در سطح استان به چشم می خورد عدم مدیریت صحیح اقتصادی کشور است و علی الاسف تدبیری هم برای این موضوع نمی شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۹۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

صادق پور، مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اوضاع آشفته اقتصادی کشور، بی تدبیری ارزی دولت، فساد و حیف و میل بیت المال و رها کردن بازار ارز و طلا گفت: یکی از مهم ترین بحث هایی که در سطح استان آذربایجان شرقی به چشم می خورد همین موضوع عدم مدیریت صحیح اقتصادی کشور است و علی الاسف تدبیری هم برای این موضوع نمی شود.

مسئول بسیج مهندسین استان آذربایجان شرقی  با انتقاد از اوضاع نابسامان صنعت، معدن و تجارت استان خود و بی تدبیری مسئولین دولتی در این خصوص تصریح کرد: اکنون اگر نگاهی به وضعیت صنعت کشور بیندازیم به وضوح مشخص است که رکود بر آن چیره شده و حمایت درخوری از آن نمی شود.کار به جایی رسیده که صنعتگران مستأصل هستند به گونه ای که ادامه تولید را به صلاح کار خود نمی دانند.

بی تدبیری دولت اوضاع صنعت را نابسامان کرد// صنعتگران مستأصل هستند

وی  افزود: در حوزه معدن علی رغم انکه استان آذربایجان شرقی مملو و سرشار از معادن و منابع غنی بسیار است اوضاع بهتر از وضعیت صنعت استان نیست بلکه بدتر هم است.از طرفی نیز وقتی اوضاع صنعت و معدن مساعد نباشد توقعی از رونق تجارت نیست و اوضاع تجارت استان نیز نابسامان است.

ارسال نظرات