همايش توجيه برنامه هاي بسيج سال 1397 ناحيه مقاومت بسيج بن با حضور گسترده بسيجيان در سالن صالحين ناحيه مقاومت بسيج بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۰۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول  دفترنمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن گفت: ماه شعبان ماه پيامبر است و آن حضرت فرموده در اين ماه به من كمك كنيد تا شما را شستشو دهم و آماده ورود به ماه رمضان نمايم.

حجت الاسلام رازي پور در ادامه افزود: ما بايد امام زمان خود را بشناسيم و به اين روايت كه مي­فرمايد «من مات و لم يعرف امام زمانه مات ميته جاهليه» توجه داشته باشيم زيرا در شناخت امام زمان شناخت اعتقادي و معرفتي مورد توجه است نه شناخت شناسنامه اي و اگر مردم درصحراي كربلاامام حسين (علیه السلام) را به شهادت رساندند شناخت آنها شناخت شناسنامه اي بود نه شناخت اعتقادي و معرفتي.

وي در ادامه با اشاره به حديث حضرت امام باقر(علیه السلام) كه مي ­فرمايد: « الابقاء علي العمل اشد من العمل» ماندگاري در مسير انقلاب را سختر از به وجود آمدن خود انقلاب عنوان كرد و گفت: آمدن در جاده انقلاب دشوار است ولي ماندن در اين مسير و انقلابي بودن دشوارتر است.

جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن نيز در اين همايش اظهار داشت: مابايد براي ادامه دادن راه شهدا كه همان حركت در مسير ولايت فقیه و مبارزه بي امان با طاغوت و استكبار جهاني است، آماده باشيم و با استعانت از شهدا همانگونه كه در جنگ سخت بر دشمن غلبه كرديم در جنگ نرم و فرهنگي نيز استكبار جهاني را نااميد و خوار و ذليل كنيم.

وي افزود: فرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج بايد با اشراف كامل بر برنامه هاي بسيج و تاسي از سيره شهدا ، با تمام توان در راه ولايت و نگهباني از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن ايفاي نقش كنند و بتوانند با ارتباط با مساجد موجبات جذب بيشتر جوانان به بسيج را فراهم كنند.

ارسال نظرات