مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میرجاوه گفت:امروز علما و روحانیون باید با روشنفکری از مرزهای اعتقادی و دین اسلام در برابر این انحراف ها دفاع کنند.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۲۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، مراسم روز جوان و جوانگرایی به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه برگزار شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میرجاوه در این مراسم اظهار کرد: زمانی که به انسان مسئولیتی واگذار می شود باید آن مسئولیت را به بهترین نحو ممکن انجام دهد همانند سرباز مسئولیت پذیر مرزبانی که تا پای جان در مقابل تروریست های مسلح ایستاد و از خاک خود دفاع کرد.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری زاده با بیان اینکه همه انسان ها به نوعی سرباز هستند، افزود: برخی کارشان دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور است و برخی از مرزهای اعتقادی و دینی دفاع می کنند تا برخی با ایجاد شبهات دین و ایمان مردم را به بیراهه نبرند و هر فردی در حرفه خود به نوعی سرباز محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: تروریست هایی که خود را مسلمان می نامند و با این نام در ماه حرام به پاسگاه مرزی کشور ما حمله می کنند و مرزبانان ما را به شهادت می رسانند، کدام دین و آیینی اجازه داده که خون بی گناهان را بر زمین بریزند، این تروریست های منحرف سعی دارند احکام خود را به سایر مردم تحمیل کنند در حالیکه بویی از دین و دینداری نبردند و امروز علما و روحانیون باید با روشنفکری از مرزهای اعتقادی و دین اسلام در برابر این انحراف ها دفاع کنند این رسالت بزرگ علما در مقابل هجمه منحرفین علیه دین است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میرجاوه جوانی رابهترین دوران برای خودسازی عنوان و تاکید کرد: سربازان از دوران خدمت خود بهترین استفاده را کرده و به خودسازی پرداخته و به یادگیری انواع فن و حرفه ای برای زندگی خود بپردازند، هر کاری باید برای رضای خداوند باشد خدمت سربازی نیز اگر برای رضای پروردگار باشد بدون شک خیر دنیا و آخرت را به همراه می آورد.

ارسال نظرات