مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان البرز :
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان البرز از برگزاری مراسم هماهنگ اعتکاف دانشجویی و اساتید خواهران ۵ دانشگاه استان البرز در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۳۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد هاشمی با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه رمضان اظهار داشت: نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برای هماهنگی بهتر در جهت برگزاری هر چه مناسب و مطلوب‌تر مراسمات دانشجویی در ایام ماه‌ رمضان امسال برنامه‌های مدون و منظمی برگزار می‌کند.

مراسم اعتکاف ماه رمضان دانشگاه‌های استان البرز برگزار می‌شود‌

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان البرز با بیان اینکه هر ساله مراسم اعتکاف دانشجویی با استقبال خوب دانشجویان در دانشگاه‌های استان البرز برگزار می‌شود، افزود: اعتکاف دانشجویی ویژه بانوان دانشجو و اساتید خواهر در ماه رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم اعتکاف دانشجویی و اساتید خواهران از تاریخ  13 تا 16 خرداد به مدت سه روز در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شده و مراحل ثبت نام از دانشجویان و اساتید خواهران در نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج انجام می‌شود.

‌هاشمی با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف ماه رمضان امسال به صورت هماهنگ برای خواهران در دانشگاه آزاد ‌واحد کرج است، تصریح کرد: این مراسم دانشجویان و اساتید خواهران دانشگاه‌های علمی-کاربردی، پیام نور، دانشکده محیط زیست، دانشگاه فرهنگیان و آزاد اسلامی واحد کرج در سطح استان البرز به صورت منظم و همزمان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استقبال دانشجویان برای ثبت‌نام بسیار مطلوب و خوب است، گفت: مراسم شامل سخنرانی، روضه و مداحی، برگزاری مراسمات شب‌های  قدر، حلقه‌های معرفتی و اعتقادی،  مشاوره‌های مذهبی، خانواده، اجتماعی و روانشناسی در قالب این طرح برگزار و اجرایی می‌شود.

 هاشمی با اشاره به هفته جوان و برنامه‌های شاخص نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این‌باره، عنوان کرد: کرسی‌های ازاداندیشی، مشاوره‌های جوان برای ازدواج و مسائل اجتماعی و دانشگاهی برگزار شد و مراسم ازدواج دانشجویی با حضور بیش از 230 زوج دانشجو از برنامه‌های مهم نهاد مقام معظم رهبری بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها