خبرهای داغ:
سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: هشتمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسن شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در جمع یادگاران و هم رزمان این شهید وارسته برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۷۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سید مهدی سدین نیا با اعلام این خبر افزود: هشتمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری راس ساعت 17 در محل سالن شماره یک پردیس فرهنگی سینمایی قدس( حوزه هنری آذربایجان شرقی) برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه به همراهی جمیع نهادهای فرهنگی و با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، یادگاران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، مسئولان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

سیدین نیا افزود: شهید شفیع زاده روز ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در شمالغرب (منطقه عمومی ماووت) در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرا گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد و به دیدار معشوق شتافت.

وی خاطر نشان کرد: هنگامی که حسن شفیع زاده به همراه شهید باکری در سپاه ارومیه انجام وظیفه می کرد به عنوان مسئول عملیات برای ایجاد امنیت آن منطقه، در درگیری های متعدد برای سرکوبی گروه های فاسد تلاش شبانه روزی نمود و توانست در تشکیلات حزب منحله دموکرات نفوذ کرده و باعث متلاشی شدن آن و دستگیری و اعدام تعداد زیادی از کادرهای آنان گردد.

هشتمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به همت دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان و با همکاری نهادهای مربوط برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها