به مناسبت هفته معلم

دیدار مسئولین بسیج فرهنگیان شاهرود با خانواده شهید+تصاویر

در گرامیداشت هفته معلم، مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و آموزش و پرورش شاهرود و بسطام با خانواده شهید معلم موسوی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۷۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و آموزش و پرورش شاهرود و بسطام به مناسبت هفته معلم با خانواده شهید فرهنگی سیدمحمدرضا موسوی دیدار کردند.
در این دیدار همسر شهید در سخنانی با خیرمقدم با بیان اینکه شهبد سیدمحمدرضا موسوی متولد رودیان بودند افزود: این شهید در ابتدا در منطقه کالپوش و‌میامی معلم بودند و در سال ۱۳۶۰ ازدواج کردند که ثمره آن دو فرزند پسر است.
وی ادامه داد: شهید در اولین مرحله اعلام که بصورت دواطلبی و بسیجی اعزام شدند که بعد از پنجاه روز در عملیات والفجر هشت در بهمن سال ۱۳۶۴ به شهادت رسیدند.
همسر شهید با بیان خاطراتی از شهید گفت: شهدا زنده هستند و این را من کاملا لمس کرده ام و امیدوارم که شهدا از ما اصلی باشند.
در این دیدار جلالی مسئول گزینش آموزش و پرورش شاهرود در سخنانی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند بر ادامه دادن مسیر شهدا تاکید کرد و افزود: ما به این دیدار‌ها نیاز داریم تار تجدید روحیه و قوت نماییم و در این مسیر با استعانت از خداوند و شهدا بتوانیم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.
در پایان این دیدار هدایایی به رسم یادبود از طرف بسیج فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود به همسر شهید اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار