خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه اولین اولویت و موضوع بحث تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، گفت: حضرت آقا امسال را به عنوان سال «حمایت از کالا و تولیدات داخلی» نامگذاری کرده‌اند و باید در راستای تحقق این مهم همه تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۸۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

تحقق فرامین مقام معظم رهبری نخستین اولویت سپاه و بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه حضرت رسول(ص) نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هفته عقیدتی و سیاسی و روز معلم و  تقدیر از زحمات سرگرد علی شهبازی در دوره تصدی فرماندهی این حوزه اظهار داشت: سرگرد میثم رحیمی از فرماندهان لایق و شجاع است که در این مسیر جدید موفق خواهد بود.

وی عنوان کرد: از اقدامات خوب و ارزشمند حوزه‌های مقاومت و شوراهای بسیج به خصوص حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) که از ابتدای سال گذشته و تاکنون برای پیشبرد اهداف بسیج صورت گرفته است بسیار قدردان و سپاسگزار هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: هیچ یک از برنامه‌های بسیج محقق نمی‌شود مگر با همدلی و مساعدت و همت همه کسانی که در این امر نقش و مسئولیتی دارند.

وی ادامه داد: حوزه مقاومت حضرت رسول(س) نهاوند یکی از حوزه های پیشرو و موفق در زمینه‌های مختلف بوده است.

کریمی افزود: یک‌سری سیاست‌ها و اولویت‌ها برای سال 1397 در نظر گرفته‌ایم که امید است با توان و وقت‌گذاری بیشتر بتوانیم این اولویت‌ها را انجام دهیم و به آن اهداف و مأموریت‌هایی که مشخص شده به موقع دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اولین اولویت و موضوع بحث تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، ابراز داشت: حضرت آقا امسال را به عنوان سال «حمایت از کالا و تولیدات داخلی» نامگذاری کرده‌اند و باید در راستای تحقق این مهم همه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دومین موضوع برنامه‌های ابلاغیه سال است که بسیار سریع باید رسیدگی و جمع‌بندی شوند و موضوع و اولویت بعدی راه‌اندازی یک گردان خوب و پا به کار و منسجم و سازماندهی شده به نام گردان بیت المقدس نوع 1 است.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه مطالبه‌گر است و از همه ادارات شهرستان نهاوند مطالبه‌گری خواهد کرد و منشأ این مطالبه‌گری را بیانات مقام معظم رهبری می‌دانیم بنابراین ابتدا باید از خود سپاه شروع کنیم و برنامه‌ها و عملکردهای خود را زیر ذره‌بین ببریم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرگرد شهبازی؛ سرگرد میثم رحیمی به عنوان فرمانده حوزه حضرت رسول(ص) شهرستان نهاوند معرفی شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات