سید ساجد یعقوبی
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: سال گذشته ۱۴۴۸ دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۹۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

۱۴۴۸ دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار معین الدین اسدی عصر روز دوشنبه در جلسه هماهنگی طرح ولایت دانشجویی سال 97 در اردبیل اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده سال گذشته یک هزار و 448 دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند که امسال نیز تلاش ما بر ترویج فرهنگ راهیان نور در بین دانشجویان خواهد بود.

وی با اشاره به این که تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور بسیار حائز اهمیت است افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم اردوهای راهیان نور را با رنگ و بوی علمی آمیخته کنیم که این موضوع سبب شده است که اثربخشی بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم و دانشجویان رضایت همه‌جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با اشاره به برگزاری آزمون طرح ولایت در دانشگاههای اردبیل نیز گفت: امسال بیست و سومین دوره طرح ولایت دانشجویی22 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

اسدی بیان کرد: سال گذشته استان اردبیل مقام سوم کشور را در خصوص برگزاری طرح ولایت کسب کرد و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده امسال 240 نفر در مدت 9 روز دوره و 3 روز راهیان نور در طرح ولایت شرکت می‌کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه اظهار کرد: حرکت ما باید به گونه‌ای باشد که شرمنده شهدا نشویم چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه رشادت‌های شهدایی همچون باکری‌ها رقم خورده و باید مسیرمان را همگام با مسیر شهدا نتخاب کنیم و برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

گودرز صادقی گفت: تلاش برای عملیاتی کردن طرح ولایت دانشجویی نیز از موارد حائز اهمیت است که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه نیز موفق عمل کنیم که تحقق این هدف نیازمند تعاملات و همکاری‌های همه‌جانبه مسئولان است که باید در این زمینه ما را یاری کنند.

ارسال نظرات