سید ساجد یعقوبی
جانشین فرمانده سپاه شهرستان اردبیل:
جانشین فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: جایگاه ویژه بسیج در کشور حائز اهمیت است که توسط حضرت امام خمینی(ره) تشکیل یافته و خدمت در این مجموعه معنوی یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است و کسی که پا در این عرصه بگذارد با خدا معامله کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۰۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

جایگاه ویژه بسیج در کشور حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی حبیب‌زاده در مراسم معارفه مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردبیل اظهار داشت: صیانت از ارزشهای اسلامی و انقلابی از محوری‌ترین دستاوردهای بسیج است که به این موضوع افتخار می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته شده و از این پس نیز برای تثبیت امنیت و آرامش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود چرا که این یک افتخار معنوی برای ما است که باید ارج نهاده شود و جایگاه واقعی آن در کشور نیز به همگان معرفی شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان اردبیل ضمن قدردانی از فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ن یز گفت: این مجموعه در اجرای برنامه‌های بسیج هنرمندان همکاری همه‌جانبه‌ای دارد که تمامی این اقدامات شایسته قدردانی است و انتظار می‌رود از این پس نیز تعاملات همه‌جانبه‌ای در این زمینه به وجود آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: جایگاه ویژه بسیج در کشور حائز اهمیت است که توسط حضرت امام خمینی(ره) تشکیل یافته و خدمت در این مجموعه معنوی یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است و کسی که پا در این عرصه بگذارد با خدا معامله کرده است.

سیدناصر اسحاقی افزود: حضور بسیج نور روشنی به فضای فرهنگی و هنری است که باید این نعمت را قدر دانست و در توسعه و ترویج این برنامه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفت تا خروجی‌های مناسبی هم به دست آورد.

در این مراسم از تلاشهای محمد فتحی قدردانی و علی مردانه به عنوان مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردبیل معرفی شد.

ارسال نظرات