استاندار اردبیل با اشاره به ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان گفت: تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی موظف‌اند برای تحقق این هدف در استان تلاش کنند و مشکلات جوانان و نیروهای نخبه کاری را در امر اشتغال برطرف کنند.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۰۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

دستگاه‌های دولتی مشکلات اشتغال جوانان ‌را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از 7 واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: بازدید از واحدهای تولیدی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می‌شود و تلاش ما حل مشکلات است که به جد پیگیری شده و برای حل آن تلاش می‌شود.

وی افزود : دستگاههای دولتی استان واحدهای تولیدی استان را در اولویت تامین لوازم مورد نیاز خود قرار دهند و تولیدکنندگان نیز برای ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی و دریافت آخرین استانداردهای بین‌المللی تلاش کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: کارخانجات نقش به سزایی در توسعه اقتصادی استان با ایجاد اشتغال دارند و در کاهش معضلات و مسائل اجتماعی نیز موثر هستند که به همین منظور تمام تلاش خود را برای حمایت از کارخانجات انجام می‌دهیم تا بتوانیم معضل بیکاری را از استان ریشه‌کن کنیم.

بهنامجو با اشاره به ایجاد 20 هزار شغل در استان بیان کرد: تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی موظف‌اند برای تحقق این هدف در استان تلاش کنند و مشکلات جوانان و نیروهای نخبه کاری را در امر اشتغال برطرف کنند.

در ادامه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل نیز گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده‌اند این شرکت نیز با حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی به جهت تولید و ایجاد اشتغال ، نقش موثری را در تحقق شعار سال ایفاء خواهد کرد.

علی نظری شیخ احمد تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی علاوه بر ماهیت ذاتی خود حامی واحدهای صنعتی و تولیدی از زمان عقد قرارداد تا تولید محصول نهایی بوده و واحدها را در هیچ برهه تنها نگذاشته است.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی ابتدای سال مقرر شده از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی بازدید هفتگی شده تا در صورت وجود مشکل عارضه یابی و بررسی شوند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل افزود: سعی و تلاش ما بر این است تا محوریت کار توسعه همه‌ جانبه واحدهای تولیدی و صنعتی باشد و واحدهای که به حالت راکد و یا نیمه تعطیل درآمده اند دوباره احیاء و به چرخه تولید بازگردانند.

ارسال نظرات