فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شجره طیبه بسیج و صالحین محل پرورش جوان مومن انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۰۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن زاده در همایش بزرگ میقات صالحین سپاه ناحیه سمنان که در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان برگزار شد گفت: سال ۹۷ سال خاص و متفاوتی برای ماست، زیرا امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی را تجربه می‌کنیم. در ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان به این فکر می‌کردند که انقلاب اسلامی ایران زیاد دوام نمی‌آورد، ولی امروز در چهلمین سال از عمر انقلاب اسلامی در فکر این هستند که چگونه می‌توانند جلوی قدرت موشکی و نفوذ منطقه‌ای ما را در دنیا بگیرند و این نشان دهنده این است که قدرت ایران اسلامی را باور کرده اند و پذیرفته اند.
سردار حسن زاده افزود:امروز جایگاه ایران اسلامی در منطقه جایگاه ویژه و تعیین کننده‌ای است و دارای نفوذی قوی در بین ملت هاو کشور‌های انقلابی منطقه است و این همان انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی که امام راح به دنبال آن بود.
وی در ادامه به اهمیت نظام صالحین اشاره کرد و گفت:جوان مومن انقلابی یک جا باید پرورش یابد و نظام صالحین در مجموعه بسیج بهترین نقطه برای پرورش چنین جوانانی است؛ و این نظام اثرات بسیار مطلوبی هم در جامعه و حتی جهان می‌گذارد و اثرات آن با خون شهدایی نظیر حججی‌ها و دانشگر‌ها که در مکتب و شجره طیبه و پاک بسیج پرورش یافته اند نمایان می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها