بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

نشست مشترک سپاه و هلال احمر شهرستان کوهبنان

بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضور مسئولین ادارات از امام جمعه شهرستان کوهبنان بعنوان مربی عقیدتی سیاسی تجلیل به عمل آمد
کد خبر: ۹۰۱۴۴۲۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هلال احمر در جلسه مشترک اعضای شورای اداری و تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی و جوانان داوطلب هلال‌احمر اظهار داشت: هلال‌احمر و جوانان داوطلب آن، از فرزندان بسیج هستند.

امام جمعه کوهبنان با اشاره به اینکه باید با تعصب ملی کشور را تقویت کرد، گفت: کشور ما استثنایی بوده و افتخار مسلمانان جهان است، همگان در پناه جمهوری اسلامی به خواسته‌های خود رسیدند لذا باید تلاش کرده تا کشور خود را تضعیف نکنیم.

وی ایران را مهد اسلامیت، مهر و محبت، صفا، صمیمیت و...خواند و خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به همگان مد نظر است، ایران باوجود تحریم‌ها و تهدیدها  به فریاد مسلمانان و غیر می‌شتابد، در حالی که استکبار جهانی خوی ظلم کردن دارد.

جعفری تصریح کرد: کشورهای غربی به ظاهر پیشرفت کردند اما در بعد انسانیت پیشرفتی نداشته و ندارند، همواره با تهدیدها و تحریم‌ها ظلم و ستم را به مردم روا می‌دارند .

نیما صالحی مسوول جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهبنان نیز در این جلسه گفت: بحث ایثار، صفا و صمیمیت، کمک و خدمت‌رسانی در راس نهادهای بسیج، سپاه و هلال‌احمر بوده است.

وی ادامه داد: پس از زلزله شب یلدای سال گذشته در کوهبنان در بحث امداد و نجات اقداماتی در دستور کار قرار گرفت و از اولین روز تا امروز هم ما در خدمت مردم شهرستان هستیم .

صالحی بسیج و هلال‌احمر را دو نهاد مردمی ذکر و خاطرنشان کرد: بسیج و هلال‌احمر دو نهاد مردمی و عام‌المنفعه بوده و در کنار هم قرار می‌گیرند، آنها در حوادث به خدمت‌رسانی مبادرت دارند و اقدامات آنان به یک اندازه مهم و ارزشمند است، در جریان زلزله کوهبنان شاهد این مهم بودیم.

مسؤول جمعیت هلال‌احمر کوهبنان ابراز داشت: باید از امکانات و فضاهای موجود آگاهی داشته باشیم تا در زمان بحران بتوان بهترین خدمات را ارئه و بحران را به بهترین شکل مدیریت کنیم.

وی آموزش را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: باید با شناسایی افراد معتمد در روستاها بحث آموزش و خدمت‌رسانی به بهترین وجه صورت گیرد تا همگان از خدمات و امکانات موجود بهره‌مند شوند

ارسال نظرات
آخرین اخبار