فرماندار شهرستان سلطانیه :

باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در توسعه امر آموزش استفاده نمود

فرماندار شهرستان سلطانیه یکی از ظرفیتهای چشمگیر و قابل استفاده در حوزه آموزش و پرورش را بهره گیری از توان خیرین مدرسه ساز عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۲۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ حسین رحمانی هزاررود در دیدار با مدیر و معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه در آستانه هفته معلم، با اشاره به نقش بی بدیل آموزش و پرورش در فرهنگ سازی جامعه، تصریح کرد:  متولیان آموزش و پرورش بایستی علاوه بر پیگیری منابع دولتی، بطور جدی بدنبال شناسایی و جذب ظرفیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه امر آموزش باشند و همه باید با نگاه فرابخشی عهده دار بخشی از رسالت های امر آموزش و پرورش باشند.

رحمانی گفت:تا زمانی که فرهنگ یک مرز و بوم از پویایی لازمه برخوردار نباشد، نمی توان به حل مسائل و روند رو به رشد شاخص های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی امیدوار بود.
وی نهاد آموزش و پرورش را یکی از ارگانهای بسیار حساس و دارای رسالت های حیاتی دانست و اظهار کرد: گرامیداشت مقام معلم بایستی همواره همراه با حفظ شان و منزلت معلمان و فرهنگیان باشد.
فرماندار شهرستان سلطانیه تاکید کرد: مراسم گرامیداشت هفته معلم بایستی با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و مسئولان با هماهنگی کامل و بدور از هر گونه موازی کاری در برنامه ها حضور یابند.
رحمانی در ادامه با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان، گنبد سلطانیه را ظرفیت عظیمی در حوزه گردشگری شهرستان دانست و تاکید نمود: از تمامی ظرفیتهای موجود برای افزایش بهره وری این پتانسیل استفاده شود تا روز به روز شاهد افزایش تعداد گردشگران و درآمدهای سرانه خانوارهای شهرستان سلطانیه باشیم.
فرماندار شهرستان سلطانیه تصریح کرد: امر مدیریت توسط مدیران و مسئولان نباید صرفاً به اتاق کار  محدود گردد بلکه بایستی از طریق مدیریت میدانی وارد عمل شوند.

ارسال نظرات