خبرهای داغ:
این دیدار با حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در محل سپاه حضرت جوادالائمه(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۴۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛  این دیدار با حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در محل سپاه حضرت جوادالائمه(ع) برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در ابتدا بااشاره سخنان  مقام معظم رهبری در خصوص آسیب شناسی  گفت: بسیاری از مشکلات روز جامعه را با ژرف اندیشی و همبستگی می توان حل کرد،البته این بستگی به ابتکار ما دارد.

وی در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با طرح های محوری در سال جاری پرداخت و از مهمترین طرح ها،طرح مسجد محوری نام برد و در این رابطه بیان داشت که باید در این طرح با کمک متولیان امر به سمت مسجد طراز اسلامی پیش برویم.

در ادامه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت : ایران به عنوان یک الگوی کامل برای کشورهای اسلامی مطرح است، حرکت بیرونی انقلاب اسلامی  آن شتاب و فراگیری لازم را دارد، اما در درون هنوز نتوانستیم این شرایط را به یک انسجام واحد برسانیم ،که به طبع آن درصد زیادی از مردم دچار فقر و مشکلات معیشتی هستندکه اینها زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

وی در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با فرمایشات  مقام معظم رهبری پیرامون سپاه و بسیج پرداخت و افزود:   مقام معظم رهبری فرمودند" امروز سپاه و بسیج مظهر مردم سالاری دینی هستند".

وی در پایان گفت: امروز جبهه دشمن این سمت و سو را دنبال می کنند که اعلام کنند کشور ما در حل مشکلات ناکارامد است و بگونه ای پیش ببرند که حل مشکلات ایران بستگی به ورود همکاری با آمریکا دارد و در این رابطه مقام معظم رهبری فرمودند: ما نیازی به ارتباط با آمریکا و کشورهای استکبار برای حل مشکلات نداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها