خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۵۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما برنامه های هفته عقیدتی  سیاسی در سپاه  و بسیج را تشریح کرد.

 حجت الله اسلام  نعمتی با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام معلم افزود: نامگذاری  این هفته در سپاه به عنوان هفته عقیدتی وسیاسی انجام شده است  و امیدواریم  که بتوانیم راه  شهید مطهری را ادامه بدهیم و یاد خاطره این شهید عزیز را گرامی بداریم.

وی گفت:  به همین مناسبت  از اساتید ومربیانی که در این زمینه فعالیت می کنند تجلیل می شود و این در حقیقت برای ارج نهادن به مقام شامخ تعلیم وتربیت است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه جاجرم با بیان اینکه جلسه بزرگ داشت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور معاونت ها و بسیجیان پیش بینی شده است ابراز داشت: همایش وتجلیل ازمربیان اساتید، روحانیون معظم ودیدار با ائمه جمعه شهرستان ،غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی وفضا سازی ناحیه و حوزهای مقاومت بسیج واجرای مسابقات و دیدار با مربیان  و بر گزاری اردوهای تفریحی برای کادر وسرباز و مسابقات ورزشی و نقاشی و سرکشی از معلمان بسیجی باز نشسته و مسابقات کتاب خوانی از آثار استاد  مطهری و بر پایی نمایشگاه کتاب وآثار فرهنگی ایرانی وغیره از دیگر برنامه های این هفته است.

وی اظهار داشت: این برنامه ها بهانه ای است که از مقام شامخ شهید مطهری  و مقام معلم ارج نهاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها