سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت استان اردبیل:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل: ضمن بیان شروع دو جنگ فرهنگی و اقتصادی معاندان بر علیه مردم ایران، بیان داشت: ایران لحظه‌ای با استکبار جهانی و دشمن در قضایای مختلف از جمله برجام کنار نخواهد آمد.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۰۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

ایران لحظه‌ای با دشمن در قضایای مختلف از جمله برجام کنار نخواهد آمد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی در همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی شهرستان کوثر ضمن اشاره به مقام والای شهید مطهری، اظهار کرد: نیاز تربیتی در جامعه امروز بسیار بالا بوده چرا که جمهوری اسلامی ایران در آماج حملات فرهنگی معاندان قرار دارد.

وی با نظام تربیتی خواندن کل عالم افزود: اوج کمال و رهبری امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری در سایه تربیت مربیان و عالمان بزرگ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه استیصال آمریکا در مقابل اقتدار رهبری و ملت ایران باعث حمله 110 موشک به سوریه شد، افزود: مدیریت جهانی باید در دست جامعه‌ای قرار گیرد که نظام تربیتی در دست اوست.

وی در پایان ضمن بیان شروع دو جنگ فرهنگی و اقتصادی معاندان بر علیه مردم ایران، بیان داشت: ایران لحظه‌ای با استکبار جهانی و دشمن در قضایای مختلف از جمله برجام کنار نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این همایش دو ساعته از 15 نفر از مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی و رابطین نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوثر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

ارسال نظرات