وزیر سابق اطلاعات در یاسوج گفت:دشمنان ایران اسلامی با طرح پروژه ی نفوذ مخملی قصد دو قطبی کردن فضای جامعه را دارند.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۱۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
وزیر سابق اطلاعات در آیین تجلیل از فعالانپروژه‌ی نفوذ مخملی برای دوقطبی کردن جامعه عقیدتی سیایی سپاه و تیپ ۴۸ فتح استان در یاسوج با بیان اینکه دشمن بعد از ناکام ماندن در دیگر طرح ها، پروژه‌ی نفوذ برای دوقطبی کردن جامعه را در دستور کار قرار داد گفت: آنان می‌خواهند نا امیدی و بی اعتمادی را در بین قشر‌های مختلف جامعه توسعه دهند.
حجه الاسلام مصلحی افزود: متاسفانه برخی با رویکردی معاندانه نفاق معاویه‌ای را برای دوقطبی شدن جامعه در پیش گرفتند.
وی گفت: طرح فتنه‌ی ۸۸ از مصادیق نفوذ و تلاش برای شکستن نظام بود که با درایت به موقع تحقق این پروژه‌ی سیاه با ناکامی مواجه شد.
وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند دوقطبی سازی را در کشور بومی کرده و از این راه به نظام ضربه بزند که این مهم با هوشیاری احاد جامعه غیرممکن خواهد شد.
حجه الاسلام مصلحی به اعتراف دشمن در غفلت از نفوذ در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که نفوذ در حوزه‌های علمیه به عنوان پشتوانه‌ی رکین نظام مهمتر از نفوذ در دیگر تشکیلات است.
مصلی در بخشی از سخنانش به زوال قدرت استکباری آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: روشنفکران آمریکایی با نوشتن ۱۴ میلیون مقاله علت فرو پاشی آمریکا را حضور ایران در عرصه‌های سیاسی بین المللی می‌دانند.
در پایان این نشست با اهدا لوح سپاس از فعالان عقیدتی سیاسی تجلیل شد.
ارسال نظرات