خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
به مناسبت گرامیداشت مقام معلم:
در راستای گرامیداشت مقام شامخ معلمین، جمعی از کارکنان ناحیه خمینی شهر به دیدار معلمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر رفتند.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۸۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه و در راستای گرامیداشت مقام شامخ معلمین، جمعی از کارکنان ناحیه خمینی شهر به دیدار معلمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر رفتند.
در این دیدار حجت الاسلام رحمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن تبریک هفته معلم، با بیان ماموریت های فرهنگی سپاه و بسیج گفت: سپاه و آموزش و پرورش در تربیت و آموزش دانش آموزان اهداف مشترک و مقدسی دارند که قطعا تعامل و هم افزایی این دو نهاد در رسیدن به آن اهداف، اثربخشی مضاعفی خواهد داشت.
وی با اشاره به جایگاه والای معلم در نظام دینی و وظیفه خطیر و سرنوشت ساز آنان در تربیت دانش آموزان و نسل آینده جامعه گفت: همگی مدیون معلمین خود هستیم و تمام کارهای نیک افراد که متاثر از تربیت اسلامی معلمان باشد در پرونده اعمال آنان به عنوان پاداش ثبت و ضبط خواهد شد و در پیشگاه خداوند ماجور خواهند بود.
در این دیدار همسر شهید مدافع حرم شهید مجیری به عنوان یکی از معلمین حاضر در جلسه، ضمن خوش آمدگویی به جمع کارکنان ناحیه بیان داشت: باید تلاش کنیم ذره ذره از هوای نفس خود بکاهیم و کارهایمان را فقط برای خدا انجام دهیم و ما معلمین با هنر معلمی خود ضمن ادامه راه شهدا، دین خود را نیز به آنان باید ادا نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار