خبرهای داغ:
مدیر جامعة الزهرا:

دوره تربیت مبلغ برگزار می‌شود

مدیر جامعة الزهرا از برگزاری دوره تربیت مبلغ در سه بخش عمومی، تخصصی و گرایشی از سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۵۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
دوره تربیت مبلغ برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی امشب در همایش بزرگ مبلغان در آستانه ماه مبارک رمضان که در تالار بیداری اسلامی جامعة الزهرا برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی برای ورود به ماه رمضان شامل آمادگی‌های جسمی، اجتماعی و تقویت روحی است و مبلغان باید خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله تبلیغ را در جامعة الزهرا جدی گرفتیم و بنا داریم به طور جدی وارد این میدان شویم و تبلیغ به عنوان میوه شجره طیبه جامعة الزهرا باشد.

مدیر جامعة الزهرا با بیان اینکه در دوران کنونی با آسیب‌هایی مواجه هستیم که نباید در برابر آن ساکت بود گفت: تبلیغ به عنوان وظیفه و رکن جامعة الزهرا مهم است و مبلغان در نظر داشته باشند تواضع و محبت راه نفوذ در دل‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام محرم چهار تا پنج برابر اعزام سال گذشته بود و اعزام ماه رمضان بیش از ماه محرم است. کتاب‌های مفیدی برای هر مناسبت تبلیغی تهیه خواهد شد و به عنوان نخستین قدم در فرصت محدود اقدام کردند.

مدنی با بیان اینکه بحث تبلیغ در دوره عمومی گنجانده شده است گفت: به این وسیله مهارت تبلیغی در دوره عمومی کسب می‌شود. دوره تخصصی تبلیغ شامل کارگاه در قالب گروه‌های کوچک برگزار خواهد شد و سپس تبلیغ گرایشی قرار دارد.

وی با اشاره به نکاتی در زمینه تبلیغ ماه رمضان و تابستان گفت: نیاز داریم که به صورت جدی به سمت شبکه تبلیغی حرکت کنیم و همه طلاب باید در ماه رمضان به ارائه مسائل تبلیغی بپردازند به طوری که هر یک از طلاب گزارشی از عملکرد تبلیغی خود داشته باشند.

مدیر جامعة الزهرا عنوان کرد: تقاضا می‌شود به طلاب به صورت حضوری، غیر حضوری و... ابلاغ شود که از آن‌ها انتظار می‌رود در ماه رمضان به تبلیغ بپردازند.

وی با بیان اینکه دنیای کفر با قدرت به میدان آمده است گفت: در چنین شرایطی باید تبلیغ را وظیفه خود بدانیم و در نظر داشته باشیم که تبلیغ مهارت است و ظرافت‌هایی دارد و سخنوری و منبر یادگرفتنی است و باید جلسات تمرین منبر برگزار شود.

مدنی از برگزاری دوره تربیت مبلغ در سه بخش عمومی، تخصصی و گرایشی از سال آینده خبر داد و افزود: دوره‌های تربیت مبلغ را شرکت کنید تا مبلغان مورد تأیید داشته باشیم و همچنین در نظر داشته باشید مطالعه برای منبر ضروری است.
ارسال نظرات