خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در جمع خبرنگاران گفت: شهید مطهری مجاهدی بود که در راه مبارزه با جمود فکری و تحجر و به خاطر ترسیم جهت گیری های اساسی انقلاب و بصیرت افزایی توسط عناصر کج اندیش و بی بصیرت گروهک فرقان به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۸۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: لازم است افکار و اندیشه‌های شهید مطهری همواره به عنوان شاخص و الگوی بارز ولایتمداری، بصیرت و هوشمندی در لحظات حساس و سرنوشت ساز انقلاب مدنظر مسئولان و دست‌اندرکاران مسائل اعتقادی و سیاسی و خواص جامعه قرار گیرد.

وی ادامه داد: کسی که دارای بصیرت است، جریان حق را می‌شناسد و به موقع و تا آخرین لحظه از آن حمایت می‌کند بنابراین با مطالعه سیره سیاسی و اجتماعی شهید مطهری کاملاً مشخص می‌ شود شهید مطهری مصداق بارز افرادی است که تا پای جان در راه دفاع از آرمان های انقلاب و روشنگری و بصیرت افزایی ایستاد و با شهادتش مسیر انقلاب و جهت گیری کلی انقلاب را ترسیم کرد.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: خود ناآگاهی و بی بصیرتی خواص در وقت لازم در جامعه یکی از آفت های بسیار بزرگی است که متأسفانه برخی از خواص به آن مبتلا هستند در حالی که باید با داشتن بصیرت لازم در رفتار و اعمال خود دقت کنند.

وی یادآور شد: چه بسیارند کسانی که حق را یافتند ولی در منزل‌های سخت، پایدار نماندند و به باطل پیوستند بنابراین در تاریخ نورانی اسلام نیز خواص و گروه‌هایی از نزدیک‌ترین یاران پیامبر(ص) داریم که در شرایط و بزنگاه‌های پایانی دچار لغزش‌های فاحش مسیر تاریخ را تغییر دادند و نظام اسلامی را با مشکلات جدی مواجه کردند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: به تعبیر حضرت امام(ره) مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست و برخی خواص خیال نکنند که با روحیه محافظه کارانه و حفظ موقعیت و مقام بتوان از اسلام و ارزش‌های انقلاب در موقعیت‌های خاص و لحظات سرنوشت ساز دفاع کرد.

ارسال نظرات