رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه از تصویب رشته «علوم تغذیه»" در مقطع کارشناسی در این دانشکده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۰۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲

 

تصویب پذیرش دانشجو در رشته علوم تغذیه در دانشکده علوم پزشکی مراغه

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  علی جنتی گفت: دانشکده علوم پزشکی مراغه به دلیل ظرفیت های بالا در حوزه علمی و آموزشی با دارا بودن زیر ساخت های مناسب و هدف گذاری های مشخص،در مسیر بسیار موفقیت آمیزی برای اخذ مجوز رشته های جدید قرار دارد.

وی ادامه داد: «علوم تغذیه» رشته ای پرکاربرد و کلیدی در میان رشته های علوم پزشکی است که به بررسی موضوعات مربوط به تغذیه ،رژیم درمانی، ارزش ونقش مواد غذائی در سلامت انسان و تاثیر آن بر پیشگیری و کنترل بیماریها می پردازد و دانشجویانی که در این رشته تربیت می شوند می توانند در این زمینه ها فعالیت کنند.

دکتر جنتی بیان کرد: پیشنهاد اخذ این رشته از دانشکده علوم پزشکی مراغه به وزارت بهداشت ارائه شد و با پیگیری های مداوم با تصویب شورای گسترش رشته های علوم پزشکی مجوز پذیرش دانشجو در این رشته برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷صادر شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به ترسیم نقشه راه پنج ساله دانشکده در جذب رشته های جدید تحصیلی با توجه به ضرورت توسعه کمی وکیفی فضاهای آموزشی ، حرکت وتلاش در مسیر تصویب رشته های جدید در مقاطع مختلف بزودی منتج به نتیجه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار