مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور ظهر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با قهرمانی "خراسان رضوی" در سنندج به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۱۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با معرفی نفرات برتر و با قهرمانی "خراسان رضوی" در سنندج به کار خود پایان داد.

رقابت‌ها در ماده‌های ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰، ۳۰۰۰، ۱۰۰۰۰ متر پیاده روی، ۲۰۰۰ بامانع، ۱۰۰ متر بامانع، ۴۰۰ بامانع، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، پرتاب‌های وزنه، دیسک، نیزه و چکش، هفتگانه و دو امدادی برگزار شد.
این مسابقات با شرکت ۲۰ تیم از استان‌های سراسر کشور برگزار شد و ۱۵۰ دونده در مواد مختلف به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان "خراسان رضوی" بر سکوی نخست تکیه زد، "تهران" در جایگاه دوم قرار گرفت و "زنجان" عنوان سوم را به دست آورد و تیم کردستان نیز به رتبه ششم این رقابت‌ها دست یافت.

گلابتون زارعی دونده کردستانی در ماده ۱۰۰ متر بامانع با زمان ۱۵.۳۶ ثانیه ضمن کسب نشان طلا یک رکورد ملی را در ایران به نام خود ثبت کرد، هستی ثمری در ماده ۲۰۰۰ متر بامانع، صدف آقاجانی ۱۰۰ متر بامانع و اوین فرامرزی نیز در پنج کیلومتر پیاده روی سه مدال نقره را کسب کردند و هدیه ساعدی دیگر ورزشکار کردستانی نیر در ماده هفتگانه به نشان برنز دست یافت.

گفتنی است؛ این مسابقات طی روز‌های ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیأت دو و میدانی استان کردستان و موافقت فدراسیون جهت استعدادیابی رده‌های پایه در کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات