همایش تجلیل از مربیان و مدیران حوزه ای به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه میرجاوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۴۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، همایش تجلیل از مربیان و مدیران حوزه‌ای به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و هفته معلم با حضور مسئولین در سپاه میرجاوه برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در این همایش اظهار کرد: امروز دشمن جامعه جوان ما را هدف قرار داده است و در جنگ نابرابر فرهنگی و اقتصادی هستیم، فضای مجازی در تمام سطوح جامعه بر ذهن و فرهنگ مردم حاکم شده و جامعه را دچار آسیب‌های فرهنگی کرده است.
سرهنگ پاسدار علیرضا زوری افزود: فرزندان ما در معرض آسیب‌های فضای مجازی قرار دارند و طبق فرمایشات رهبری آنچه از یک معلم راستین برمی آید پرورش و تربیت انسان‌هایی واقعی و نسلی با ایمان است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی خودباوری است و با این روحیه خودباوری توانستیم در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کنیم و این روحیه را باید ارج نهاد و به نسل جدید منتقل کرد، پرورش جوانانی راستگو، شجاع، باحیا، با ایمان و اهل تفکر و انقلابی و با نشاط می‌تواند باعث شادابی و پویایی جامعه باشد، وجود نسلی پویا در کنار مسئولانی پویا می‌تواند جامعه راه رشد و تعالی برساند.
محمدعلی میری مدیر آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه نیز در این مراسم بیان کرد: سپاه و بسیج توانست جنگ ۸ ساله تحمیلی را با نیروی ایمان و اعتقاد به خدا به پیروزی برساند، این اعتقاد و ایمان کماکان عامل اصلی قدرت ما در برابر ابرقدرت‌های جهان شده است.
فرماندار میرجاوه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم و عقیدتی و سیاسی، اظهار کرد: ماه شعبان فرصتی مناسب برای تزکیه نفس و ورود به ماه مبارک رمضان است، شهید مطهری در شرایطی که فضای کشور به دلیل ظلم و ستم استبداد پهلوی به تفکر جامعه به سوی کمونیسم و سوسیالیسم پیش می‌رفت با بینشی فلسفی پاسخگوی تفکرات مختلف بود و در مقابل تفکرات کمونیستی ایستاد.
محمد میهنی افزود: اندیشه شهید مطهری برگرفته از اندیشه ناب امام خمینی (ره) و تفکر اسلامی بود که این عالم بزرگوار به دست افرادی کوردل و بی بصیرت به شهادت رسید، اگر مرز‌های عقیده جدا از مرز‌های سیاسی باشد اندیشمندانی، چون شهید مطهری به دست افرادی متحجر به شهادت می‌رسند.
وی اذعان کرد: امروز داعش به اسم اسلام دست به جنایات مختلف زده و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشد، اما چشمان خود را بر جنایات اسراییل علیه مسلمانان در فلسطین اشغالی بسته است چرا این افراد دچار انحطاط فکری شده اند و تفکرات آن‌ها برگرفته از سیاست‌های غربی است و اصل سیاست آن‌ها مخالفت با دین اسلام است چراکه تمام جنگافروزی‌های آنان در کشور‌های اسلامی همچون سوریه، عراق و یمن است.
ارسال نظرات