فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد از برپایی نمایشگاه کالای ایرانی در حاشیه شهر مشهد، در جوار آرامگاه خواجه ربیع خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۵۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
سرهنگ پاسدار مهدی زراعخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی در مشهد گفت: هدف از برگزاری و برپایی این نمایشگاه معرفی کالای ایرانی و همچنین ترویج خرید کالای ایرانی است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه‌ها فرصتی بسیار مناسب جهت فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی در راستای شعار سال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد در ادامه گفت: حمایت از کالای ایرانی و مصرف کالای ایرانی باعث به وجود آمدن شغل برای جوان ایرانی می‌شود و همچنین مانع به وجود آمدن برخی آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری، نظیر فقر، اعتیاد، طلاق و... می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر دولت از تولید کنندگان داخلی حمایت کند، تولید کنندگان نیز می‌توانند کالای با کیفیت‌تری تولید کنند و مردم نیز از آن استقبال خواهند کرد.
 
زراعتخواه با اشاره به شعار سال گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها یکی از گام‌هایی است که تحقق شعارسال یعنی حمایت از کالای ایرانی را ممکن خواهد کرد.

زراعتخواه ادامه داد: مفهوم کالای ایرانی با کالای تولید داخلی تفاوت دارد و کالای ایرانی مفهومی فراتر از کالای تولید داخلی دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، شعار سال حمایت از کالای ایرانی است یعنی حمایت از کالا‌هایی که حتی سرمایه گذار آن ایرانی باشد و در کشوری دیگر تولید شده باشد.

این نمایشگاه به مدت ۴ روز در جوار آرامگاه خواجه ربیع مشهد برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها