خبرهای داغ:
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه گمیشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۸۱۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه  و بسیج و  جمعی از پایوران و  بسیجیان و روسا دستگاه اداری شهرستان در ناحیه گمیشان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین اصلانی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه و شهادت استاد مطهری به چهار ویژگی شهید مطهری که ایشان را به مقام رفیع شهادت رساندند اشاره نمود.

وی خاطر نشان کرد: شهید مطهری به گونه ای زندگی می کرد که ویژگی هایی چون خدامحورانه ،تکلیف گرایانه ، ولایت مدارانه ، ساده زیستی و عدم تملق به دنیا و زندگی دنیوی  را سرلوحه زندگی خویش قرار داده بودند و توصیه اش به خانواده اش همین بوده است.

اصلانی افزود: شهید مطهری یک استاد مسلم ،یک فیلسوف و یک مفسر بود و برابر نیاز جامعه کتاب نوشت و در رابطه با سیره پیامبر ،حجاب ،گرایش به مادی گرایی که عده ای اسلام و مسیحیت در کنار هم قرار میدهند.شهید مطهری ذره ای به خود اجازه نمی داد تا خلاف خواسته امام کاری انجام دهد و دشمنان به خوبی این را دریافتند .

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پایان گفت : استاد شهید مطهری در قبال ولی فقیه خود سرپا گوش بود و  این هاست که باعث می شود   آثار یک انسان را کاملا مفید و اثرگذار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها