خبرهای داغ:
مسؤول بسیج رسانه گلستان:

ایجاد جبهه واحد انقلاب اسلامی از اهداف اصلی بسیج رسانه است

مسؤول بسیج رسانه گلستان گفت: ایجاد جبهه واحد انقلاب اسلامی از اهداف اصلی بسیج رسانه است
کد خبر: ۹۰۱۴۸۱۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،علی‌محمد جعفری ؛مسؤول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه متأسفانه نواقصی در رسانه‌های کشور وجود دارد که برطرف نشده است، بیان کرد: تنها کشوری هستیم که رسانه‌ها با حمایت دولت و با سرمایه جمهوری اسلامی مجوز می‌گیرند اما برعلیه نظام و حکومت قلم‌فرسایی می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه امام خامنه ای (مدظله العالی) رسانه‌ها را به سه دسته خنثی و بی‌تفاوت، معاند و رسانه‌های انقلابی و همسو تقسیم می‌کنند، یادآور شد: نقد و اطلاع‌رسانی صحیح در جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری به رسانه است تا به این ترتیب رسانه‌ها در مسیری که انقلاب پیش می‌رود و در راستای اهداف مردم گام بردارند.

وی تصریح کرد: انتظار است رسانه‌های انقلابی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق فرامین مقام معظم رهبری پیشگام و پیش‌برنده باشند و به‌عنوان یک نمونه عملی و مصداق خوب به همه رسانه ها کمک کنند.

مسؤول بسیج رسانه استان گلستان بر مردمی‌بودن رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: در سال‌های اخیر با مشکلاتی که پیش آمده اگر رسانه‌ها مردمی عمل کنند می‌توانند این امیدواری را بدهند که رسانه‌ به دنبال مطالبه‌گری و حرف‌های مردم است، البته شاید فعالان رسانه‌ای انقلابی در این مسیر هزینه‌هایی نیز بپردازند.

جعفری تاکید کرد:‌ رسانه‌ای که مشکلات مردم و جامعه را صادقانه و شفاف اطلاع‌رسانی می‌کند موجب خشنودی مردم می‌شود و می‌تواند فضای حس اعتماد مردمی را رقم بزند، ‌البته رسانه‌ها در این مسیر گام‌هایی برداشته‌اند ولی کافی نیست.

وی با بیان اینکه ضریب نفود رسانه‌ها در بین مسؤولان بالا است و اخبار رسانه‌ها از سوی آنها دیده می‌شود، اذعان کرد: در حوزه انقلابی‌‌گری باید گوش و چشم ما به زبان و نگاه مقام معظم رهبری باشد.

مسؤول بسیج رسانه استان گلستان یکی از اهداف اصلی بسیج رسانه را ایجاد جبهه واحد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به‌دنبال تربیت خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بودیم و در این مسیر با برنامه‌های آموزشی گام برداشتیم.

جعفری با بیان اینکه در حوزه آموزش و در تربیت خبرنگاران حرفه‌ای و در تراز انقلاب اسلامی با مشکل مواجه هستیم، یادآور شد: ما آمادگی کامل را داریم که علاوه‌بر تقویت فضای موجود در آموزش خبرنگاران جدید نیز ورود پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه آشنایی مردم به سواد رسانه و سواد فضای مجازی از جمله دغدغه‌هایی است که رسانه‌ها باید در این راستا حرکت کنند، ابراز کرد: مردم باید درک کنند که باید اخبار را از رسانه‌ها و منابع رسمی دریافت کنند.

مسؤول بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی سال‌جاری در استان گلستان خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها