منوچهر خلیلیان گفت:باید جلوی واردات به ویژه کالاهایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود را گرفت تا تولیدکنندگان داخلی متضرر نشوند.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۰۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری،معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) با تاکید بر ضرورت منفی‌زدایی از مصرف کالای ایرانی در جامعه گفت: استفاده از کالای ایرانی باید در بین اقشار مختلف مردم به یک ارزش تبدیل شده و با این موضوع به شکل تعصبی برخورد شود.

وی ادامه داد:دولت نیز باید جلوی واردات به ویژه کالاهایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود را گرفته تا تولیدکنندگان داخلی متضرر نشوند.

سرهنگ پاسدار منوچهر خلیلیان در جمع بسیجیان خواهر و برادر شهرشتان سامان گفت:امید است  امسال، مجموعه‌های اجرایی و سایر نهادها برای اینکه نامگذاری سال از حالت شعاری خارج شده و عملیاتی شود، همت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود : بایدزمانی که یک نفر از کالای داخلی استفاده می‌کند، احساس کند که کار ارزشمندی انجام داده و مورد تحسین همگان قرار گیرد و اینکه استفاده از کالای ایرانی در برخی مواقع، دارای بعد معنایی منفی است، باید اصلاح شود.

خلیلیان در ادامه خاطر نشان کردند : در این رابطه، یک بعد مسئله به رسانه و فرهنگ‌سازی و یک بعددیگر به کیفیت محصولات بازمی‌گردد و بنابراین با توجه به اینکه ذائقه ایرانیان تغییر کرده است، باید کیفیت محصولات به اندازه‌ای افزایش یافته که مردم از خرید کالای خارجی پرهیز کرده و از کالای داخلی استقبال کنند.

وی افزود:با توجه به اینکه رقابت در عرصه تولید در دنیا بیشتر است، کالای ایرانی می‌تواند به لحاظ کیفیت و قیمت تمام‌شده بهتر از اجناس خارجی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار