فرمانده سپاه ناحیه کلات تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی نیازمند سرمایه اجتماعی و جهاد مستمر است.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۷۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد محمد شریف در جمع هیئت عاشقان ولایت و بسیجیان سپاه ناحیه کلات ضمن تبریک هفته معلّم و هفته عقیدتی سیاسی بیان داشت: نیرو‌های انقلابی، بسیجیان، معلمان و... جهت حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران باید وحدت و همدلی خود را افزایش دهند تا در مقابل سلطه‌گران و مستکبرین و دشمنان داخلی احساس ضعف و حقارت نداشته باشند.

وی افزود: وحدت و هم‌صدایی نیرو‌های انقلابی و بسیجی در مقابل بد خواهان نظام جمهوری اسلامی ایران سد محکمی خواهد بود و هم چنین این یکپارچگی می‌تواند یکی از مولفه‌ها و زمینه‌های ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کلات با اشاره به انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبری عظیم الشان عنوان کرد: سیاست مداران ما باید از گذشته و حال کشور‌هایی از جمله کره جنوبی، هندوستان، ژاپن و.. عبرت بگیرند که تنها راه پیشرفت و توسعه یافتگی این کشور‌ها اتکا به نیرو و توان داخلی بود نه اظهار ضعف در مقابل بیگانگان؛ لذا بحران‌های مالی و اقتصادی خود را از طریق اقتصاد مقاومتی حل و فصل کردند.

وی در ادامه اشاره‌ای به تاریخ گذشته کشور کره جنوبی داشت وخاطر نشان کرد: رمز پیروزی این کشور در زمینه اقتصادی، سرمایه اجتماعی و توان داخلی بود و این مولفه فعلا در ایران اسلامی کمتر به چشم می‌خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها