مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

آثار شهید مطهری گنجینه ای بی پایان برای همه نسل هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان بستان آباد، آثار شهید مطهری را بی نظیر و گنجینه ای بی پایان برای همه نسل های تاریخ معرفی کرد .
کد خبر: ۹۰۱۴۹۸۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با بیان معارف و دستاوردهای شهید مطهری در حوزه های علوم اسلامی و علوم انسانی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) آثار شهید مطهری را بدون استثنا مورد تایید و ارزشمند برشمرد .

 وی آمادگی نیروهای مسلح در همه سطوح عالی دانست و با تاکید بر نیروی انسانی مومن و متدین در نیروهای مسلح آموزش های عقیدتی و سیاسی را رکن نیروهای مسلح برشمرد .

حجت الاسلام کاملی فر در ادامه تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه نظام اسلامی را نشانه عجز و درماندگی استکبار در مقابل ملت ایران خواند و افزود: دشمنان انقلاب از عقبه مردمی انقلاب اسلامی آگاهند و ترس و وحشت دشمنان از انقلاب به علت پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است .

وی انقلاب اسلامی را حادثه ای عظیم در تاریخ بشریت برشمرد که از دل این انقلاب عظیم سپاه پاسداران که معجزه فکری امام راحل(ره) بود متولد شد و تمام آزادیخواهان جهان را علیه استکبار جهانی در سرتاسر عالم متحد کرد و عزت و استقلال را برای کشورهای منطقه به ارمغان آورد.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به جنایات و فجایع حکومت طاغوتی پهلوی در ایران اسلامی، رفتار برخی خودباختگان و خودفروختگان داخلی را برای پیدا شدن جسد مومیایی شده در حرم عبدالعظیم حسنی عنوان و بیان کرد: تطهیر چهره پهلوی نقشه شوم دشمنان نظام اسلام علیه ملت و دستاوردهای انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها