فرمانده سپاه سلمان گفت: آشنایی و عمل به اندیشه های شهید مطهری یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۲۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبر نگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش تجلیل از اساتید عقیدتی و سیاسی استان سیستان و بلوچستان که در فاطمیه سپاه سلمان برگزارشد، گفت: هفته عقیدتی سیاسی مزین به نام فردی است که از خود آثار گرانب‌هایی بر جاگذاشته است.

وی با اشاره به این مطلب که عمل به اندیشه‌های این شهید جامعه را در مقابل دشمنان مصون نگه می‌داردافزود: یک پاسدار انقلابی با مطالعه آثار شهید مطهری وتاسی از شهید میر حسینی نفس خود را شکست می‌دهد و با بصیرت و خدا ترسی با ترفند‌های و توطئه‌های دشمنان مقابله می‌کند.

سردار معروفی ایمان و بصیرت را لازمه موفقیت در حوزه دفاع نام برد و تصریح کرد:بصیرت از طریق ایمان حاصل می‌شود و اگر می‌خواهیم دشمن در مقابل ما ناکام بماند باید امام خویش را بشناسیم و شناخت کافی از دشمن را به دست آوریم.

فرمانده سپاه سلمان اظهارداشت: ما با عمل به دستورات دینی و قرآنی و فرمایشات مقام معظم رهبری پاسدارانی هستیم که در صف سر بازان امام زمان قرار دارند.

این مسئول به ویژگی‌های یک مدیر اسلامی اشاره و بیان کرد: یک مدیر مالک مجموعه خویش نیست بلکه یک امانت دار است.

سردار معروفی در پایان خاطر نشان کرد: یک مدیر باید حوزه خود را رصد و کنترل کند و با امانت داری حافظ منافع و آبروی مردم باشد.

گفتنی است در پایان از اساتید عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان سیستان و بلوچستان تجلیل شد.
ارسال نظرات