فرمانده سپاه خلخال گفت: بیش از 600میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در حوزه بسیج سازندگی به مردم خلخال ارائه شده است.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۳۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

600میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در حوزه بسیج سازندگی در خلخال

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار جهان بخش عطایی در گفتگو با بسیج، ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی به تلاشگران عرصه محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم گفت: سپاه ناحیه خلخال با افتخار در خدمت محرومتی زدایی در روستاها وکمک حال دولت برای رفع مشکلات اهالی بوده است.

عطایی اظهار داشت: بیش از 600میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی به مردم شهرستان خلخال ارائه شده است.

وی گفت: بیش از 5000 هزار نفر روز بسیجی در عرصه های محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی حاضر شده و در دوردست ترین مناطق شهرستان خلخال خدمات به مردم روستاها ارائه شده است که این خدمات ، برداشت محصولات کشاورزی ، ساخت خانه محروم، حضور در بحث آموزش روستائیان و سایر بوده است.

فرمانده سپاه خلخال افزود: یک ظرفیت مهم از حوزه سپاه در بخش خورش رستم جنوبی ایجاد شده و حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 18 روستای خورش رستم بوده که در سه روستا اقدامات محرومیت زدایی انجام و در دو روستا در حال انجام است و در سال 1397 نیز این خدمات ادامه خواهد شد.

عطایی تصریح کرد: سپاه ناحیه خلخال در حوزه بسیج سازندگی با همکاری اداره فنی و حرفه ای ، جهاد کشاورزی وآموزش و پرورش طرح های مختلفی در حوزه آموزش کشاورزان و باغداران ، طرح سواد آموزی در روستاها انجام شده که با حضور بیش از 31 مربی بیش از 273 نفر در روستاها از نعمت سواد برخوردار شده اند.

ارسال نظرات