کارشناس مسایل سیاسی:

خروج آمریکا از برجام دور از ذهن نبود/عهدشکنی آمریکایی ها مسبوق به سابقه است

کارشناس مسایل سیاسی تصریح کرد: بدعهدی آمریکا در پیمان های بین المللی، اثبات کننده شناخت صحیح جریان انقلاب از وضعیت جامعه جهانی است.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۳۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسن فرامرزی در جمع بسیجیان لردگان  با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: این اتفاق  دور از ذهن نبود و با توجه به سابقه دولت های آمریکا در عهد شکنی به نظر می رسید که دولت فعلی آمریکا که بیشتر به دنبال تجارت است از برجام خارج شود.

 فرامرزی افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب قبل از مذاکره فرمودند که ما به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستیم ، عده ای گفتند سیاست خارجه جای خوش بینی و بدبینی نیست  و متاسفانه زحمات دانشمندان هسته ای ما را برباد دادند و تازه می گویند که آمریکا بدعهد است.

وی ادامه داد: رمز پیروزی ملت ایران بر مشکلات داخلی و خارجی گوش دادن به تدابیرحکیمانه ولی فقیه است و دولت در این زمینه باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا راهبردهای مهم مد نظر مقام معظم رهبری اجرایی شود.

کارشناس مسایل سیاسی، با بیان اینکه عهدشکنی آمریکایی ها سابقه دیرینه در تاریخ این کشور دارد، تصریح کرد: بدعهدی آمریکا در پیمان های بین المللی، اثبات کننده شناخت صحیح جریان انقلاب از وضعیت جامعه جهانی است.

ارسال نظرات