به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه:

مسئولین سپاه الغدیر بهمراه مسئولین ناحیه مقاومت اشکذر با خانواده شهید معلم دیدار کردند

به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیراستان یزد به همراه معاون هماهنگ کننده نمایندگی در استان مسئول عقیدتی نمایندگی درسپاه الغدیر و مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه اشکذر و جمعی ازکارکنان با خانواده‌های شهیدمعلم وروحانی محمد حسین مختاری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۳۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، در این دیدار حجت الاسلام گندمی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی به نقش شهید مطهری در آگاه ساختن افکار مردم اشاره کرد و گفت: معلمان امروز همانند دوران شهید مطهری رسالت خطیری بر دوش دارند.
به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیراستان یزد به همراه معاون هماهنگ کننده نمایندگی دراستان مسئول عقیدتی نمایندگی درسپاه الغدیر و مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه اشکذر و جمعی از کارکنان با خانواده‌های شهید معلم و روحانی محمد حسین مختاری دیدار کردند.
مادر شهید مختاری گفت: شهید بسیار زیاد مقید به مسائل دینی بودند و علاقه زیاد شهید به مسائل دینی باعث شد شهید مختاری برای کسب علوم دینی راهی حوزه علمیه شود و به فراگیری دروس حوزوی مشغول گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار