خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به ضرورت ترویج تفکر انقلابی در جامعه امروز گفت: اگر این تفکر از ملت و مسئولین گرفته شود، هم اکنون که انقلاب اسلامی به 40 سالگی خود رسیده، ممکن است که دچار آسیب شود و اگر از این تفکر انقلابی دور شویم انقلاب تضعیف خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۹۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

ضرورت ترویج تفکر انقلابی در جامعه امروزحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: شهید مطهری عالم آگاه به زمان خویش، با بصیرت و انقلابی بود که همین بصیرت بالا در ایشان روحیه شهادت‌طلبی را به وجود آورد و عاقبت زندگی دنیوی شهید مطهری ختم به شهادت شد.

وی با تأکید بر آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های این شهید والامقام افزود: تجدیدنظر در متون آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها و روی آوردن به اندیشه‌های شهید مطهری، به کارگیری مدیران و مسئولان آگاه به اندیشه‌های ایشان می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه بعد اخلاقی و آگاهی علمی شخصیت این استاد شهید مغفول مانده است، گفت: از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان انقلابی بودن، بصیرت، شجاعت، روحیه شهادت‎طلبی، ایمان قوی و ثابت، ولایتمداری، مقاومت و سختکوشی، قناعت و مبارزه با اشرافی‌گری نیز از دیگر ابعاد شخصیتی شهید مطهری است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به ضرورت ترویج تفکر انقلابی در جامعه امروزعنوان کرد: اگر این تفکر از ملت و مسئولین گرفته شود، هم اکنون که انقلاب اسلامی به 40 سالگی خود رسیده، ممکن است که دچار آسیب شود و اگر از این تفکر انقلابی دور شویم انقلاب تضعیف خواهد شد. 

شیرزادی خاطرنشان کرد: با تدریس آثار شهید مطهری در مدارس و دانشگاه و حوزه‌های علمیه و آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با تفکر این شهید می‌توان اندیشه اسلامی و تفکر و عمل انقلابی را در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات