خبرهای داغ:
فرمانده سپاه برخوار: مردم باید برای توسعه و آبادانی نقاط مختلف شهرستان به مسئولان یاری برسانند و باید حتما این را بپذیریم که حرکت به سمت پیشرفت و آبادانی بدون در نظر گرفتن پتانسیل های محلی دشوار خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۲۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در گفتگویی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، تشکیل بسیج سازندگی را به عنوان جایگزینی برای جهاد سازندگی، رویکردی مهم و اثر گذار در مسیر محرومیت زدایی و سازندگی کشور ارزیابی کرد.
محمد شفیعی در ابتدای این گفتگو به تلاش های شبانه روزی جوانان جهادگر شهرستان در مناطق محروم اشاره کرد و انجام فعالیت های جهادی در مناطق محروم را نشان از روحیه ی بالای جهادی و انقلابی موجود در بین جوانان شهرستان دانست.
وی در ادامه با اذعان به آمادگی گروه های جهادی در دانشگاه ها، مساجد و محلات برای حضور در مناطق محروم، از تشکیل قرارگاه های سازندگی و محرومیت زدایی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان به منظور محرومیت زدایی و فعالیت های سازندگی خبر داد.
شفیعی در ادامه افزود: علاوه بر کارهای متنوع عمرانی، منابع طبیعی، ساخت مساجد و مدارس و نوسازی، بهسازی و ترمیم منازل مسکونی محرومان در طول سال و کمک به آبادانی کشور در مناطق محروم؛ از امسال شاهد ابتکارات و تحول عرصه های خدمات رسانی به محرومان خواهیم بود.
این مسئول ضمن بیان اهمیت حضور آحاد مختلف جامعه در برنامه های سازندگی و خدمات رسانی در سطح شهرستان، حضور مستمر و اثرگذار مردم در برنامه های محرومیت زدایی را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: مردم باید برای توسعه و آبادانی نقاط مختلف شهرستان به مسئولان یاری برسانند و باید حتما این را بپذیریم که حرکت به سمت پیشرفت و آبادانی بدون در نظر گرفتن پتانسیل های محلی دشوار خواهد بود.
فرمانده سپاه برخوار در قسمت پایانی سخنان خود ضمن عرض تبریک به مناسبت روز بسیج سازندگی، از تلاش های جهادگران بسیج سازندگی در زمینه محرومیت زدایی و رشد و توسعه شهرستان تقدیر و در ادامه مسیر سازندگی برای آنان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها