خبرهای داغ:

جلسه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه راز و جرگلان برگزار شد

جلسه کمیته مطالبه گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه راز و جرگلان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۵۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جلسه کمیته مطالبه گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه راز و جرگلان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان در محل نماز خانه ناحیه برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ضمن اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت بالای آن  بیان داشت: مهمترین زمینه انحراف عملی حب دنیا  و گرایش به دنیا و دنیا پرستی می باشد و نسخه شفا بخش آن هم  چیزی جز معنویت نیست، لذا به همین دلیل است که ارتقاء معنویت از اهمیت و جایگاه بالایی برخور دار است و ما هم اگر معنویت را در سپاه و بسیج روز به روز ارتقاء دهیم از دنیا طلبی فاصله می گیریم.

وی در ادامه ضمن اشاره به انحرافات دیگری همچون انحراف در فکر و اندیشه و همچنین نداشتن انگیزه و نداشتن روحیه انقلابی و جهادی در کار ها ،  لازمه  دوری از این انحرافات را تلاش و کوشش در جهت  بالا بردن بصیرت دینی اظهار داشت : چرا که با  بالا رفتن بصیرت دینی افراد از انحرافات  دور می شوند.

حجت الاسلام زحمت کش در پایان به 3 مطالبه اصلی رهبری بخصوص از جامعه پاسداری  اشاره کرد و اظهار داشت:معنویت ، بصیرت دینی و داشتن روحیه جهادی و انقلابی  سه مطالبه اصلی رهبری می باشند که ما باید روز به روز نسبت به ارتقاء آنها در تلاش باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار