به همت سپاه ناحیه دامغان و باهمکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر بوستان فرهنگی شهدای گمنام در جوار سه لاله خوشنام مدفون در پارک بزرگ دانشجو دامغان طی آیینی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۵۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه دامغان در مراسم افتتاح این مجموعه فرهنگی که با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد ساخت این بوستان با همکاری کم‌نظیر مجموعه شهرداری دامغان را اقدامی جهادی و گامی در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش نشاط فرهنگی در این شهرستان برشمرد.

خوشقدم با بیان اینکه این بوستان در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع و زیربنا ساختمان 100 متر مربع طی مدت قریب به سه ماه احداث شده است، افزود: محوطه، نمازخانه و حسینیه، انبار، ساختمان صوتی و تصویری از بخش‌های مختلف این بوستان فرهنگی است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برپایی غرفه‌های فرهنگی و برگزاری مراسم‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی و برنامه‌های فرهنگی بانشاط و پرمغز و متنوع از سوی پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج الهادی در این بوستان، گفت: برای احداث این بوستان 75 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی سپاه و 20 میلیون تومان از محل منابع داخلی سپاه ناحیه دامغان هزینه شده است.

گفتنی است، در این آیین از مسلم نصرتی شهردار دامغان و جمعی دیگر از یاری کنندگان احداث بوستان فرهنگی شهدای گمنام پارک دانشجو دامغان که شهریورماه سال گذشته به خاک سپرده شدند با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها