خبرهای داغ:
مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی رحلت عالم ربانی آیت الله ایمانی را تسلیت گفته و علو درجات را برای آن فقید سعید از درگاه الهی مسئلت کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۷۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، در این پیام که به امضای آیت الله محمود هاشمی شاهرودی، رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری رسیده است، ضمن عرض تسلیت رحلت آیت الله شیخ اسدالله ایمانی آمده است: آن عالم جلیل القدر در حیات پربرکت خود در مسئولیت های مختلف همواره منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه بود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم وارسته حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی (رحمة الله علیه) نماینده محترم مردم شریف استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تأسف گردید.

آن عالم جلیل القدر از شخصیت های برجسته حوزوی و سیاسی و از مبارزین راه انقلاب بودند که در طول حیات با برکت خویش در مسئولیتهای مختلف از جمله نماینده پنج دوره مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی ولی فقیه در استانهای بوشهر و فارس، منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه بودند که در سال های اخیر در بستر بیماری سختی ها و رنج های فراوانی را متحمل شدند و سرانجام به لقاءالله پیوستند.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان فارس و بالأخص بیت شریف و معزز ایشان تسلیت می گوید و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارد.

سیدمحمود هاشمی شاهرودی

رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات
پر بیننده ها