خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در پیام تسلیت سپاه فجر در پِی درگذشت نماینده، ولی فقیه در استان فارس آمده است:
آن مجاهد فی سبیل الله با عمری تلاش و مجاهدت چه در مبارزه با طاغوت و چه در سنگر امامت جمعه استان‌های بوشهر و فارس و چه در کرسی‌های دانش و نظریه‌پردازی، خدمات بی‌بدیلی به اسلام و مردم شهید داده استان فارس نمود.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۹۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سپاه فجر استان فارس در پیامی درگذشت حضرت آیت الله اسد الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام تسلیت به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

"اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدّها شیء الی یوم القیامه"

حضرت آیت الله ایمانی در طول عمر پر برکت خود خدمات فراوانی به جهان اسلام و عالم تشیع نمود و همواره منادی اخلاق و تقوا بود و شاگردان بسیاری در محضر ایشان پرورش یافتند.

اين عالم وارسته به راستی مصداق بارز «العلماء امناء الرسل» بود که نقشی مؤثر در تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) ایفا نمود و در عین حال به عنوان عارفی پرهیزگار در مسیر کمال انسانی و ترویج احکام الهی در جامعه گام بر می‌داشت.

 آن مجاهد فی سبیل الله با عمری تلاش و مجاهدت چه در مبارزه با طاغوت و چه در سنگر امامت جمعه  استان های بوشهر و فارس و  چه در کرسی‌های  دانش و نظریه‌پردازی، خدمات بی‌بدیلی به اسلام ومردم شهید داده استان فارس نمود.

سپاه فجراستان فارس

ضایعه ارتحال فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و  عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری را به محضر شریف حضرت ولیّ عصر عجل لله تعالی فرجه الشریف, رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بالاخص مردم شریف ولایتمدار استان فارس و بیت معزز و محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت داریم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها