خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: وظیفه ما در مجموعه سپاه و به ویژه در حوزه عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه و در اقشار مختلف جامعه این است که جوان را با افکار امثال شهید مطهری و با اندیشه های ناب آشنا کنیم تا هر حرفی را بدون اندیشه قبول نکنند.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۹۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش " یاد مطهر" با حضور حجت الاسلام موسوی از اساتید حوزه های علمیه تهران ، هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه قاین برگزار شد.

حجت الاسلام ملک آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات در این همایش اظهارکرد: شهید مطهری شاخص بین حق و باطل بود و به عنوان الگوی بصیرتی در سپاه معرفی شد.

وی بیان داشت: برای بصیرت افزایی و معنویت افزایی و روحیه ایثار و شهادت  سپاه نیاز به روحانیون و علما دارد تا به عنوان الگوی شاخص معرفی شوند وشهید مطهری الگوی معنویت و بصیرت افزایی در سپاه است.

سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در این جلسه اظهارکرد: انقلاب اسلامی براساس اعتقاد، ایمان و باور به این که اسلام می تواند در جامعه حکومت کند تشکیل شد و رسیدن به این باور، اعتقاد و یقین در توانمندی جامعه اسلامی کار امثالی همچون مرتضی مطهری است .

وی ادامه داد: استاد مطهری  از سال 42 با اعتقاد بر این که اسلام می تواند بر همه تئوریها پیروز شود روشنگری را شروع کردند و ما امروز ثمره آن  را لمس می کنیم.

هزاری با بیان این که نسل های جدید و جوان نیاز به این دارند که بدانند اسلام همچنان در بحث حکومت داری حرفی برای گفتن دارد گفت: اگر کوتاهی هایی در جامعه و در مورد افراد شکل می گیرد به اسلام کاری ندارد و به ضعف مدیریتی افراد برمی گردد.

وی افزود: وظیفه ما در مجموعه سپاه و به ویژه در حوزه  عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه و در اقشار مختلف جامعه این است که جوان را با افکار امثال شهید مطهری آشنا و به اندیشیدن وادار کنیم و با اندیشه های ناب آشنا کنیم تا هر حرفی را بدون اندیشه قبول نکنند.

هزاری در پایان گفت: نیاز به تعمیق انقلاب اسلامی به ویژه در بین جوانان داریم و باید روی این قشر پر انرژی کار شود و زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشیم.

گفتنی است، در پایان از هادیان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی  شهرستان قاین تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها