خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در بخشی از این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان مضرات طرح fatf را بیشتر از فواید آن دانسته است و از نمایندگان ملت غیور ایران خواهشمند است با هوشمندی تصمیمی قاطعانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بگیرند.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی زرقان به مناسبت بررسی FATF و خطر تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

هیچکس با پیشرفت و جهانی شدن مخالف نیست!!

همانگونه که ایران نشان داده از طرح های مفید و کاربردی جهانی حمایت کرده و همواره در این عرصه ها جزو پیشگامان بوده و خواهد بود. چون نظم و حرکت جهانی به سوی پیشرفت را همواره تحسین می کند.

اما بعضی طرح ها دخالت در امور داخلی و فرهنگ و رسوم آن کشور محسوب می شود که نه تنها ایران بلکه سایر کشورهایی که فرهنگ دیرینه خود را و حق حاکمیتی خود را مستقل می دانند، آن را محکوم می کنند در عین اینکه به حقوق دیگران هم احترام می‌گذارند و هیچ وقت حاضر به اجرای طرح های مداخله جویانه نیستند!!

طرح مالی fatf شاید از جنبه کلی مفید به نظر برسد و بگویند به چه دلیل با آن مخالفید!!!  اما از بسیاری جنبه ها برای ایران یعنی تیر خلاص اقتصادی از سوی مستکبرین عالم !!

اول اینکه با این طرح کل معاملات اقتصادی ایران و مردم ایران تحت کنترل و رصد قرار گرفته و با توجه به تحریم ها، هیچکس استقلال مالی نخواهد داشت!

دوم اینکه ایران یک کشور مستقل از لحاظ اقتصادی است و این طرح عملا اقتصاد را از نظارت کشور خارج می کند و تصمیم گیری را به عهده بیگانگان می گذارد!!

سوم اینکه ایران همواره حامی مظلومان عالم بوده نه تروریسم!! ایران خود زخم خورده تروریسم است و در خط اول مبارزه با آن!!

بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان مضرات طرح fatf را بیشتر از فواید آن دانسته است و از نمایندگان ملت غیور ایران خواهشمند است با هوشمندی تصمیمی قاطعانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بگیرند.

با تشکر

و من الله توفیق

ارسال نظرات
پر بیننده ها