خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه شهرستان نهاوند با بیان اینکه امید است نگاه‌ مسؤولان به دستان توانمند جوانان ایرانی دوخته شود، گفت: امسال نیز با فراخوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، آحاد ملت خطاب قرار گرفته‌اند تا با حمایت از تولیدات فرزندان این مرز و بوم، چرخ اقتصاد و زندگی خانواده ایرانی را به حرکت درآورند.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۲۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

نگاه‌ مسؤولان به دستان توانمند جوانان ایرانی باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام صادق صالح در نشست بصیرتی «نهضت روشنگری» که به همت پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری(س) در کانون بسیج سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، با اشاره به بحث اشتغال جوانان اظهار داشت: اگر ما از کالاهای تولید داخلی استفاده کنیم و اجناس و کالاهای خارجی که مشابه داخلی آنها وجود دارد، تهیه نکنیم کمک به‌سزایی به چرخیدن چرخ اقتصاد مملکت و رونق زندگی جوانان خود کرده‌ایم.

وی افزود: اگر ما کالای ایرانی خریداری کنیم نظام اسلامی پیشرفت می‌کند و تمام دنیا از این امر بهره‌مند خواهند شد  اینگونه ما هم ثواب کرده‌ایم و هم در پیشرفت نظام اسلامی شریک بوده ایم.

رئیس حوزه علمیه شهرستان نهاوند بیان داشت: کالای ایرانی باید به این نیت خریداری شود که نظام اسلامی تقویت شود، اگر نظام اسلامی تقویت شود ایران در جهان ابرقدرت خواهد شد و دست ظالمین و دشمنان اسلام از سرتاسر جهان کوتاه می‌شود و این امر و نیت برای خریدار و تهیه کننده کالای داخلی یک ثواب بزرگ است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر انقلاب افزود: پیش از این و در سال‌های قبل نیز رهبر انقلاب بر حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی تاکید کرده بودند اما آن نتیجه مطلوب حاصل نشده است.

صالح با بیان اینکه امید است نگاه‌ مسؤولان به دستان توانمند جوانان ایرانی دوخته شود، گفت: امسال نیز با فراخوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، آحاد ملت خطاب قرار گرفته‌اند تا با حمایت از تولیدات فرزندان این مرز و بوم، چرخ اقتصاد و زندگی خانواده ایرانی را به حرکت درآورند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که ما دغدغه پیشرفت و آبادانی کشور را داریم باید از کالاهای داخلی استفاده کنیم تا جوانان ما نا امید نشوند وچرخ اقتصاد مملکت کند نچرخد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات