خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق (علیه السلام ) اصفهان

برگزاری کارگاه آموزش فنی و حرفه ای و کار آفرینی همزمان با روز تشکیل بسیج سازندگی

سرگرد پاسدار محمد مرادی مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق (علیه السلام ) اصفهان گفت :همزمان با روز تشکیل بسیج سازندگی و در راستای انجام مامورت آموزش های فنی و حرفه ای ، کارگاه آموزش فنی و حرفه ای و کار آفرینی با حضور دکتر جلالی مدیر کل محترم فنی و حرفه ای استان در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۳۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، سرگرد پاسدار محمد مرادی مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق (علیه السلام ) گفت : در راستای انجام مامورت آموزش های فنی و حرفه ای وهمزمان با سالرو تشکیل بسیج سازندگی کارگاه آموزش فنی و حرفه ای و کار آفرینی با حضور دکتر جلالی مدیر کل محترم فنی و حرفه ای استان در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار گردید.

سرگرد پاسدار محمد مرادی افزود : در این کارگاه 90 دقیقه ای که فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برادر و خواهر و برخی مسئولین بسیج سازندگی حوزه ها و معاونت های ستاد این ناحیه حضور داشتند توانایی ها و پتانسیل های موجود در بسیج در محله ها ی شهرستان بررسی شد.

وی گفت : در این کارگاه با پاسخ به پرسش های متنوع حضار توسط دکتر جلالی ، راهکار خوبی برای اجرای این توانایی ها به ویژه در محدوده شرق و شمال اصفهان ارائه شد.

 وی در پایان گفت: از حسن های این کارگاه ایجاد نگرش نو و جدید در فرماندهان بسیج نسبت به فعالیت ها و امکانات فنی و حرفه ای و نیز هماهنگی برای اجرایی شدن توافقات به عمل آمده صورت گرفت و فرماندهان حوزه های بسیج  استقبال خوبی از این برنامه ها انجام دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار