برگزاری مسابقه کتابخوانی«بوی بهشت» ویژه ماه شعبان در مشهد

از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه بزرگ کتابخوانی «بوی بهشت» ویژه ماه شعبان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۳۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، این مسابقه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی و همچنین گرامیداشت اعیاد شعبانیه توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

برگه‌های مسابقه «بوی بهشت» برگرفته از تولیدات مکتوب اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی است که این محصولات فرهنگی شامل: یک قمقمه دریا ویژه نوجوانان، فرزندان ایرانیم، کبوتران حرم ویژه کودکان و قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و کتاب‌های دین، نشاط زندگی، هادی الامم، بهار در بهار و منزلت زیارت برای عموم زائران و بزرگسالان است که در ویژه برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی توزیع خواهد شد.

مسابقه کتابخوانی «بوی بهشت» توسط معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی با الهام از آموزه‌های امام هشتم (ع) و در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی از اول ماه شعبان آغاز شده و مهلت ارسال پاسخنامه‌ها تا پایان اردیبهشت سال جاری است.

زائران برای شرکت در مسابقه علاوه بر امکان دریافت کتاب در حرم مطهر می‌توانند از طریق پرتال معاونت تبلیغات اسلامی به آدرس razavi.aqr.ir نسخه الکترونیک کتاب را دریافت و از طریق همین سایت در مسابقه شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه خود را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ و پست رایگان به صندوق پستی ۹۱۷۳۵۳۵۱ ارسال کنند. همچنین صندوق‌های پاسخنامه مسابقات فرهنگی مستقر در حرم مطهر رضوی نیز مسیر دیگر برای شرکت در این مسابقه است.

همچنین به قید قرعه هدایایی از سوی آستان قدس رضوی به ۸۸۸ نفر از کسانی که پاسخ صحیح ارائه دهند تقدیم خواهد شد که کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، دعوتنامه میهمانسرای حضرتی و هدایای متبرک فرهنگی از جمله این هدایاست.

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی و تولید محصولات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، سی دی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا (ع) ارائه می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها