تقدیر از قهرمانان فوتبالی البرز با طعم گلریزان آزادی زندانیان برگزار می‌شود

دبیر هیئت فوتبال استان البرز از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ و همزمان برگزاری جشن گلریزان در ساوجبلاغ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۶۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمد حشمتی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان فوتبالی استان البرز اظهار داشت:  مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ با حضور ورزشکاران، علاقه مندان به فوتبال و خیرین برگزار می‌شود.

تقدیر از قهرمانان فوتبالی البرز با طعم گلریزان آزادی زندانیان برگزار می‌شود

دبیر هیئت فوتبال استان البرز افزود: مراسم تجلیل از فوتبالیست‌های استان البرز به همت هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود که همزمان با این همایش جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال در این مراسم تجلیل و گلریزان شرکت می‌کند، گفت: دبیر کل فدارسیون فوتبال، بازیکنان مطرح فوتبالی کشور، مسئولان، مردم و خیرین نیز برای این مراسم دعوت شده و در این کار خداپسندانه شرکت می‌کنند.

حشمتی اضافه کرد:  تقدیر از برخی پیشکسوتان و داوران فوتبال، 4 ملی پوش شهرستان ساوجبلاغ و تیم فوتسال بانوان شهرستان که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ استان البرز شده از بخشهای دیگر این مراسم است.

وی زمان برگزاری این مراسم را 19 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: مراسم تقدیر از برترینهای فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ از ساعت 16 به میزبانی مجتمع فرهنگی 9 دی هشتگرد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها