سید ساجد یعقوبی
رئیس مجمع جوانان سمن‌های استان اردبیل
رئیس مجمع جوانان سمن‌های استان اردبیل گفت: "خانه نخبگان بسیج" بازوی کمکی نخبگان علمی در کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۶۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، راشد پرستار در آیین افتتاح خانه نخبگان جوانان سازمان بسیج علمی و پژوهشی اظهار کرد: ایده‌ها وطرح‌های ارائه شده توسط جوانان به صورت کامل جمع‌بندی شده و با حضور اعضای خانه که شامل پژوهشگران، دانش‌آموختگان و افراد دارای تحصیلات عالیه هستند مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

رئیس مجمع جوانان سمن‌های استان اردبیل ادامه داد: فعالیت‌های این خانه به هیچ عنوان تشریفاتی و بدون نتیجه نخواهد ماند و مطمئنا در هر ماه به خروجی‌های مثبت و ارزشمندی در حمایت از جوانان نخبه دست خواهیم یافت.

وی یادآور شد: این بنیاد مختص جوانان بسیجی و عضو در سازمان‌های مردم نهاد نبوده بلکه تمامی جوانان توانمندی که دارای ایده و طرح‌های عملیاتی هستند، می‌توانند با ارئه آن در سازمان بسیج علمی و پژوهشی از مزایا و تسهیلات مورد نظر بهره‌مند شوند.

رئیس موقت مجمع سمن‌های جوان کشور ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که در حوزه جوانان وجود دارد، استفاده از ظرفیت موجود این قشر توانای جامعه در تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی بوده تا با فراهم شدن شرایط حمایت‌ها جنبه عملیاتی به خود گرفته و از حالت تشریفاتی و شعارماندن خارج شود.

ارسال نظرات